Pytania i odpowiedzi

Jak ściągać nagrania?

Pliki należy pobierać, klikając na przycisk Pobierz. Nie ma innej metody pobierania plików.


Mam problem ze ściąganiem plików ...

Staramy się zoptymalizować serwis melodeus.pl dla wszystkich przeglądarek, jednak czsami występują problemy w niektórych przeglądarkach. Przeglądarki te nie posiadają ujednoliconego mechanizmu przesyłania plików. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt pod adresem redakcja@melodeus.pl.


Z jaką jakością kodowane są pliki?

Pliki kodowane są z jakością 128 lub 192 kbps (zwykle 192 kbps).


Czy pliki pobierane z serwisu są legalne?

Wszystkie pliki zamieszczone w serwisie, zostały w nim umieszczone za zgodą licencjodawców. Każdy z nich otrzymuje należne tantiemy.


Czy serwis jest dostępny tylko dla osób mieszkających w Polsce?

Nie, serwis jest również dostępny dla osób nie mieszkających w Polsce.


Co zrobić w przypadku zerwania połączenia podczas ściągania pliku?

W przypadku zerwania połączenia podczas pobierania pików prosimy o złożenie reklamacji pod adresem redakcja@melodeus.pl. Prosimy krótko opisać co się stało, oraz podać swój login.


Jak zamieścić własne nagrania w serwisie?

Wystarczy wysłać materiał na adres: Santes, ul.Dworcowa 47/48, 10-437 Olsztyn lub przesłać je na adres email: redakcja@melodeus.pl. Jeśli nagrania są odpowiednio dobrze wyprodukowane i zagrane, wtedy mogą trafić do serwisu.

Dodano produkt do koszyka.